مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-02ورزشي

اردوی اردبیل را خوب و حرفه ای گذراندیم


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه اردوی یک هفته ای این تیم در اردبیل یکی از بهترین و حرفه ای ترین اردوهایی بود که در سال های گذشته برگزار شده است، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه اردوی یک هفته ای این تیم در اردبیل یکی از بهترین و حرفه ای ترین اردوهایی بود که در سال های گذشته برگزار شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و جام دیگری را به افتخارات باشگاه اضافه کنیم.

اسماعیل تقی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از قهرمانی در لیگ برتر، بدون اتلاف وقت کارمان را برای فصل جدید آغاز کردیم و تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر و جذب بازیکن جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تیم بسیار خوبی بسته شده که امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی مان دفاع کرده و جام دیگری به افتخارات باشگاه اضافه کنیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان با تشکر از مجموعه باشگاه، گفت: هر آنچه در این اردو می خواستیم و نیاز تیم بود از سوی باشگاه تامین شد و در طول یک هفته اردو، تمرینات لازم را انجام دادیم.

تقی پور ادامه داد: همان طور که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم تمریناتمان را از اول خردادماه آغاز کردیم و بعد از برگزاری چند جلسه تمرینی در تبریز، از شنبه ی گذشته راهی اردوی اردیبل شدیم تا کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی اردبیل را خوب و حرفه ای گذراندیم

اردوی اردبیل را خوب و حرفه ای گذراندیم