مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:022023-05-28اقتصادي

طولانی ترین تله کابین شمال کشور در علی آباد احداث می شود


طولانی ترین تله کابین شمال کشور به طول 6/5 کیلومتر در عرصه بیش از چهار هکتار با اعتبار 600 میلیارد تومان در این شهرستان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از علی آبادکتول محمد کوهستانی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بودجه شهرداری علی آبادکتول در سال 1401 مبلغ 88 میلیارد تومان مصوب شد که با همکاری و تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری توانستیم این بودجه را با 10 درصد افزایش به مبلغ 100 میلیارد تومان محقق کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری بودجه امسال را 210 میلیارد تومان مصوب کرده که از این مبلغ، 70 میلیارد تومان برای هزینه های جاری، 70 میلیارد تومان برای حوزه عمرانی و 70 میلیارد تومان در حوزه پروژه های سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

شهردار علی آبادکتول خاطرنشان کرد: بعد از حدود 9 سال بلاتکلیفی و فراز و نشیب احداث تله کابین در این شهر، بالاخره مجوز ساخت تله کابین صادر شده و مراحل پایانی خود را می گذراند و به زودی عملیات اجرایی ان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پروژه به عنوان طولانی ترین تله کابین شمال کشور در عرصه بیش از چهار هکتار و با اعتبار پیش بینی شده 600 میلیارد تومان در طول مدت 30 ماه احداث می شود.

وی ادامه داد: شهرداری موظف است در کنار ایجاد زیرساخت هایی مانند احداث رستوران و دیگر خدمات رفاهی، سالانه 50 میلیون تومان به عنوان بهره ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی ترین تله کابین شمال کشور در علی آباد احداث می شود

طولانی ترین تله کابین شمال کشور در علی آباد احداث می شود