مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-01سياسي

سایت های پسماند از شهرهای استان بوشهر خارج شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: خارج کردن سایت های پسماند از محدوده شهری از جمله ضرورت هایی است که باید از سوی شهرداری های استان مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر پنج شنبه در شورای سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر اظهار کرد: با تهیه طرح جامع پسماند، انتقال و ساماندهی سایت های پسماند اصول اولیه شهرسازی در این استان اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهرداری های استان بوشهر باید از استان هایی که در زمینه پسماند پیشرو هستند الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: استان بوشهر 40 شهر دارد که همه این شهرها با مشکل دفع پسماند روبرو هستند و باید در این زمینه گام های عملیاتی برداشته شود.

رستمیان یکی از مشکلات شهرهای استان را ساخت و سازهای غیرمجاز ذکر کرد و گفت: شهرداران ساخت و سازهای غیر مجاز را جدی بگیرند و با متخلفان در این خصوص برخورد شود.

12 شهر استان بوشهر دارای بافت فرسوده است وی با اشاره به صدور پروانه های ساختمانی از سوی شهرداری ها، افزود: صدور پروانه ها در کمترین زمان ممکن به خصوص برای پروژه های نهضت ملی مسکن از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت های پسماند از شهرهای استان بوشهر خارج شود

سایت های پسماند از شهرهای استان بوشهر خارج شود