مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-11سياسي

تشکیل شعبه تخصصی دادگاه و شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان


معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان از تشکیل یک شعبه تخصصی دادگاه و شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان برای رسیدگی به مشکلات حقوقی این شرکت ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، درراستای ارائه خدمات حمایتی، شرکت های دانش بنیان از سوی معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی حمایت های قضایی و حقوقی می شوند.

در جهت ارائه برنامه های حمایتی از شرکت های دانش بنیان، شعبه تخصصی دادگاه و همچنین شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان ایجاد شده تا این شرکت ها بتوانند مشکلات خود را در این حوزه رفع کنند.

شعبه تخصصی دادگاه شرکت های دانش بنیان که با حمایت معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است، این امکان را فراهم کرده تا  شرکت های دانش بنیان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود بتوانند به دادگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان (شعبه 140) به مراجعه کنند.

همچنین با ایجاد شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان، این شرکت ها جهت امور حقوقی و قضایی خود نیز می توانند به شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان  (شعبه 514) مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، لازم است شرکت ها در هنگام تنظیم شکواییه بعد از قید نام شرکت در ستون خواهان یا خوانده، دانش بنیان بودن شرکت را قید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه تخصصی دادگاه و شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان

تشکیل شعبه تخصصی دادگاه و شورای حل اختلاف شرکت های دانش بنیان