مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-14اقتصادي

بررسی همکاری های مشترک ایران و عراق در سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری


رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه عراق تا 10 سال آینده بزرگ ترین کشور در منطقه برای سرمایه گذاری خواهد بود، گفت: فرصت خوبی برای حضور ما در عراق است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یحیی آل اسحاق امروز در دومین جلسه شورای سیاست گذاری توسعه روابط دوجانبه ایران و عراق که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به دیپلماسی اقتصادی کشور آنچه امروز در جمهوری اسلامی ایران می گذرد در حوزه های مختلف غیر از فضای چند روز، چند هفته، چند ماه و چند سال قبل است و آثار آن را در اجزا اقتصادی کشور می بینیم که در حال اتفاق است.

رییس اتاق مشترک ایران و عراق افزود: مفهوم این است که آثار دیپلماسی اقتصادی برای همه قابل لمس است و از جمله این آثار می توانیم به تغییر نرخ ارز، تغییر قیمت ها و همچنین امید که در بین مردم ایجاد شده اشاره کرد، بنابراین امیدوار هستیم با توجه به رویکرد دولت در دیپلماسی اقتصادی به نتایج عملیاتی دست یابیم.

وی اظهار داشت: از نتایج مهم دیپلماسی اقتصادی می توان به حضور ایران در اجلاس شانگهای اشاره کرد که این موضوع گام بسیار بزرگی بود.

همچنین به زودی حضور ما در بریکس محقق خواهد شد و اقداماتی از جمله رابطه ما با عربستان و یا رابطه ما با کشور مصر و کشورهای عربی نتایج دیپلماسی اقتصادی دولت است، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی همکاری های مشترک ایران و عراق در سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری

بررسی همکاری های مشترک ایران و عراق در سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری