مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-31سياسي

بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ تحمیلی شدند


در دوران دفاع مقدس بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ شدند و این رفتار نزد خداوند متعال پاداش خاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با خانواده شهید ربیعی اظهار کرد: همه انسان ها مسافر هستند و روزی باید بروند و زمان آن نزد پروردگار معلوم است، اما شهدا را خداوند متعال انتخاب می کند.

وی افزود: میان کسانی که مدتی را در دنیا زندگی و فوت می کنند با کسانی که برای امنیت، آسایش و آرامش مردم جان می دهند، هزاران فاصله است، همانند شهید ربیعی که پاداش آن نزد خداوند بی حد است.

سردار رادان ادامه داد: چند روز قبل همکاران ما در پاسگاه مرزی تا آخرین نفس برای امنیت کشور ایستادند و هرچقدر دشمن از آنان خواست تسلیم شوند، نشدند.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: وقتی کسی به عنوان شهید انتخاب می شود خداوند به واسطه مهربانی یک شعاع زیادی از مجموعه های مختلف (خانواده، همسایگان، دوستان و همکاران) را سهیم می کند برای اینکه اثر وجودی شهید باز بماند و عنوان مدال شهادت ظهور کند.

وی ادامه داد: اطرافیان و همکاران شهدا در روز قیامت می توانند مورد شفاعت واقع شوند به شرط انجام وظیفه، همانند تلاش پدر برای فرزند شهید تا همانند شهید پرورش یابد و یا خدمت به پدر و مادر شهید که در حقیقت نوعی شرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ تحمیلی شدند

بسیجیان و سپاهیان بدون نگاه مادی وارد جنگ تحمیلی شدند