مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-16سياسي

امام جمعه بوشهر خواستار افزایش درصد سود تخفیف بازرگانی شد


در بوشهر برخلاف سایر استان ها حمل و نقل ریلی وجود ندارد و بازرگانان کمتر مراجعه دارند با این حال درصد سود تخفیف بازرگانی استان باید بیشتر مناطق برخوردار از شبکه ریلی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: صنایع متعددی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر است که دارای آلایندگی هستند.

بنابراین میزان دقیق آلایندگی ها باید مشخص و پرداخت حق آلایندگی استان به صورت کامل انجام شد زیرا مردم استان بوشهر میزبانان شایسته ای برای صنایع هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه با اشاره به دیدار خود با وزیر اقتصاد و دارایی افزود: مردم استان بوشهر مرزنشین هستند و باید از مزایای مرزنشینی از جمله خدمات تعاونی های مرزنشینان بهره مند شوند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اقتصاد دریاپایه در این استان به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است ادامه داد: تعاونی مرزنشینان استان فعال شده اما با این وجود مرکز شهرستان های مرزی همچنان از مزیت این تعاونی بی بهره هستند.

صفایی با بیان اینکه تخفیف سود بازرگانی برای بوشهر 20 درصد و برای دیگر مناطق 25 درصد است اضافه کرد: این رویه با منطق سازگار نیست و امید می رود که در سریع ترین زمان اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر خواستار افزایش درصد سود تخفیف بازرگانی شد

امام جمعه بوشهر خواستار افزایش درصد سود تخفیف بازرگانی شد