مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-31سياسي

انتقال آب منطقه گلیل نیازمند اخذ مصوبه ماده 23 است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتقال آب از منطقه گلیل و سرانی، گفت: برای اینکه این پروژه هر چه سریع تر عملیاتی شود نیاز دارد تا مصوبه ماده 23 را اخذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در همایش صنعت گران، کارآفرینان، کشاورزان و دامپروران که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیروان برگزار شد، اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری مجوز دریافت 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با مراجعه تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات اعلام می شود که نسبت مصارف به منابع زیاد است و امکان اعطای تسهیلات وجود ندارد.

وی افزود: یکی از درخواست های مهم ما آن است که این استان به بانک مرکزی مرتبط شود تا مسائلی همچون مصارف به منابع مطرح نشود تا بتوان این تسهیلات را برای رشد و توسعه استان استفاده کرد.

حسین نژاد به پروژه راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان نیز اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم برای اجرای این پروژه یک راه عملیاتی پیدا شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در گذشته فاینانسور چینی آمادگی برای اجرای این پروژه داشت اما بنا به دلایلی اجرایی نشد، گفت: با توجه به ارتباطاتی که هم اکنون با این کشور وجود دارد امیدواریم پروژه به سمت عملیاتی شدن پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب منطقه گلیل نیازمند اخذ مصوبه ماده 23 است

انتقال آب منطقه گلیل نیازمند اخذ مصوبه ماده 23 است