مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:402023-05-31اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری در دستور کار اتاق بازرگانی قزوین قرار دارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری قزوین و برنامه ریزی و تلاش ویژه جهت پویایی این بخش، از برنامه های شاخص اتاق بازرگانی در دوره ششم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدیان در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی که عصر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری قزوین و برنامه ریزی و تلاش ویژه جهت پویایی این بخش از برنامه های شاخص اتاق بازرگانی در دوره ششم خواهد بود.

وی افزود: توجه ویژه به حوزه گردشگری به ویژه هموارسازی روند احداث هتل و مراکز توزیستی اقامتی که تا به امروز مقفول مانده از دیگر برنامه های مهم اتاق بازرگانی قزوین است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین یادآور شد: استان قزوین اماکن تاریخی و باستانی ارزشمندی را در خود جای داده و به عنوان یکی از قطب های گردشگری در سطح کشور شناخته می شود.

عبدیان ادامه داد: این ظرفیت عظیم قزوین اهتمام ویژه ای را جهت ارتقاء صنعت گردشگری می طلبد که اتاق بازرگانی در دوره ششم با یک برنامه جامع و کاربردی به انجام اقدامات مقفول مانده در این حوزه می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری در دستور کار اتاق بازرگانی قزوین قرار دارد

حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری در دستور کار اتاق بازرگانی قزوین قرار دارد