مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:002023-05-30فرهنگي

«گیلدخت» بیش از 35 میلیون مخاطب داشت / به بازیگران جوان اعتماد کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته نشست خبری سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و محمدرضا شفیعی با حضور عوامل در روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

- گیلدخت بیش از 35 میلیون مخاطب داشت / به بازیگران جوان اعتماد کنید همزمان با هفته پایانی پخش سریال گیلدخت ، روز گذشته نشست خبری این سریال با حضور عوامل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته نشست خبری سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و محمدرضا شفیعی با حضور عوامل در روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

محمدرضا شفیعی با تاکید بر این نکته که طبق آمار سریال گیلدخت بیش از 35 میلیون مخاطب داشته است، گفت: برای ساخت سریالی که مخاطب را به خود جذب کند گاهی از خواسته های هنری خود صرف نظر می کنیم برای مثال در سریال فاصله ها برخی از شخصیت های سریال را دوست نداشتم، اما معتقد بودیم که این شخصیت ها برای مردم می تواند جذاب باشد.

شفیعی با اشاره بر این موضوع که پس از تاکید آقای جبلی برای پخش هفتگی سریال، از مدل پخش هفتگی نگران بودم، افزود: بعد از سریال یوسف پیامبر و مختارنامه سال ها بود که سریالی پخش هفتگی نمی شد، به همین جهت خواهش کردم تا پخش این سریال مختص به جمعه ها نشود و در هفته دو نوبت روی آنتن برود که پذیرفته هم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گیلدخت» بیش از 35 میلیون مخاطب داشت / به بازیگران جوان اعتماد کنید

«گیلدخت» بیش از 35 میلیون مخاطب داشت / به بازیگران جوان اعتماد کنید