مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-10اقتصادي

تصویب 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تخصیص 8500 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر اول، گفت: در سفر دوم نیز 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ها تصویب شد که عمدتا به پروژه های شهرستانی در حوزه های مختلف اختصاص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امشب در گفت و گو با خبرنگاران، به برنامه های سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار کرد: اولین برنامه این سفر، بازدید از مراکز تولیدی بود که برای این بازدیدها اهدافی تعریف شده بود و رییس جمهور هم دستورهایی را برای حل مشکلات بخش تولید استان صادر کرد.

دستور رییس جمهور برای اختصاص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید 8 هزار تراکتور وی از دستور ویژه رییس جمهور برای حل مشکلات صنعت چرم و رشد و توسعه کارخانه های ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: در این سفر همچنین اختصاص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود پایین برای خرید 8 هزار تراکتور از سوی کشاورزان با اولویت مناطق کم برخوردار تصویب شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دیدار صمیمی رییس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر، گفت: در این دیدار مطالبات هنرمندان و فعالان فرهنگی از دولت مطرح شد و آیت الله رییسی در این دیدار بر تسریع در اتمام پروژه سامان دهی مقبره الشعرا تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی

تصویب 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی