مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-12حوادث

امدادرسانی هلال احمر کرمان به 480 نفر در سیل اخیر/ پایان عملیات امدادونجات


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پایان عملیات امدادونجات در وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر در شش شهرستان استان گفت: 67 نیروی امدادی هلال احمر در مناطق دچار سیل و آبگرفتگی به 480 نفر امدادرسانی کردند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پایان عملیات امدادونجات در وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر در شش شهرستان استان گفت: 67 نیروی امدادی هلال احمر در مناطق دچار سیل و آبگرفتگی به 480 نفر امدادرسانی کردند.

رضا فلاح امروز 22 خرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با بارش های رگباری شدید در شهرستان های زرند، کوهبنان، کرمان، بم، راور و راین، تیم های عملیاتی هلال احمر به مناطق دچار آبگرفتگی اعزام و به 480 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

وی با اشاره به رهاسازی 11 خودروی گرفتار در سیل توسط نیروهای جمعیت هلال احمر افزود: در برخی از شهرستان ها بارش ها شدید بود و منجر به آبگرفتگی برخی منازل و معابر شده که با کمک امدادگران تخلیه آب 41 منزل دچار آبگرفتگی انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اسکان 15 نفر در حوادث اخیر بیان کرد: 132 بسته غذایی، 54 تخته پتو، 960 بسته آب معدنی و سایر اقلام غذایی و زیستی مورد نیاز در شهرستان های متاثر از سیل توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به 480 نفر در سیل اخیر/ پایان عملیات امدادونجات

امدادرسانی هلال احمر کرمان به 480 نفر در سیل اخیر/ پایان عملیات امدادونجات