مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-11سياسي

نقش بانوان در مکتب امام خمینی ره بی بدیل است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: نقش بانوان در مکتب امام خمینی (ره )بی بدیل و فوق العاده است و می توان با صدای بلند بیان کرد که هیچ مکتبی در دنیا وجود ندارد که هم تراز مکتب امام خمینی بتواند ارزش و اعتبار بانوان را تبیین کند.

- حجت الاسلام منصور امامی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به دیدگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به نقش بانوان اظهارداشت: با توجه به اینکه مکتب امام خمینی (ره) برگرفته از مبانی قرآن و اهل بیت است بر این مسئله اشاره دارد که ارزش انسان  در روح آن است و روح نه مونث و نه مذکر است.

وی  با بیان اینکه  در قرآن کریم و در بیانات اهل بیت فضایل انسانی بارها تکرار شده است ادامه داد: تبعیض جنسیتی در دریافت فضایل انسانی در سنت الهی وجود نداشته و آقایان و بانوان هر کدام می توانند در این امر بی نهایت رشد کنند و هیچکدام بر دیگری ترجیح داده نشده مگر اینکه خود فرد تلاش کند و فضایل را به دست آورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: شرایط زندگی انسان به گونه ای تعبیه شده، لازم و ضرورت آن وجود انسان ها به صورت مونث و مرکز است و  برحسب شکل گیری مادی در دنیا حق و تکلیف بر گردن انسان ها نهاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانوان در مکتب امام خمینی ره بی بدیل است

نقش بانوان در مکتب امام خمینی ره بی بدیل است