مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-18اقتصادي

اجرای طرح بزرگ امنیت غذایی در خراسان رضوی


رییس انجمن کنترل بیولوژیک کشور گفت: طرح بزرگ امنیت غذایی در خراسان رضوی در حال اجرا است و شهرستان نیشابور نیز به عنوان شهرستان تابع استان، - یکی از پایلوت های اجرای این طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد همت آبادی شامگاه شنبه در نشست خبری طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی دام سبک سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی که با حضور اصحاب رسانه استان در شهرستان نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: از سال 90 این طرح تحت عنوان بسیج همگام با کشاورز کار خود را شروع و امروز در اوج فعالیت طرح در استان هستیم.

رییس انجمن کنترل بیولوژیک کشور در ادامه افزود: در قالب این طرح و در قرارگاه امنیت غذایی شهید ساجدی، بیش از 70 نفر از کارشناسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در مقاطع مختلف حضور دارند و از مجموع 600 فارغ التحصیلی که عضو کانون بسیج جامعه کشاورزی هستند بیش از 70 نفر در این طرح مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در محصولات راهبردی که به شهرستان ابلاغ شده، محصولات پاییزه 15 هزار هکتار و محصولات بهاره 16 هزار هکتار تحت پوشش کارشناسان قرار گرفته است.

همت آبادی اظهار کرد: در بخش گروه های جهادی دام، 12 گروه جهادی داشتیم که متشکل از دامپزشکان و کارشناسان حوزه دام بودند و در شهرستان های نیشابور، میان جلگه و زبرخان، 105 هزار رأس دام سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بزرگ امنیت غذایی در خراسان رضوی

اجرای طرح بزرگ امنیت غذایی در خراسان رضوی