مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-06سياسي

15 خرداد یادآور حماسه ها و نهضت شهادت است


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه قیام 15 خرداد از واقعه کربلا الگو برداری کرده بود، گفت: این قیام با تکیه بر 3 اصل امامت امت و ایدئولوژی مکتبی شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در جمع راهپیمایان قیام 15 خرداد شهرستان پیشوا که در صحن امامزاده جعفر بن موسی کاظم (ع) برگزار شد، گفت: نام و یاد شهدای والامقام این شهرستان را گرامی می داریم که در مسیر اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه 15 خرداد یادآور حماسه ها و نهضت شهادت است که عزت و اقتدار را در اذهان جامعه ماندگار کرده است، گفت: قیام 15 خرداد به این دلیل در ذهن ها ماندگار شده که بر اساس اصول و اعتقادات دینی شکل گرفته است و عوامل و ویژگی های آن نیز باید تبیین شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در قیام 15 خرداد اهداف و آرمان های الهی مشاهده می شود، افزود: قیامی که در 12 محرم سال 42 شکل گرفت، بر اساس آمار رسمی به چندین هزار نفر می رسد، هدف از قیام 15 خرداد دفاع از مرجعیت بود که در این مسیر نیز تعدادی زیادی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار رادان با ذکر این مسئله که قیام 15 خرداد از واقعه کربلا الگوبرداری می کند، خاطر نشان کرد: مردم دیار ورامین و پیشوا در آن روز کفن پوشان حماسه خلق می کنند و با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 خرداد یادآور حماسه ها و نهضت شهادت است

15 خرداد یادآور حماسه ها و نهضت شهادت است