مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:352023-05-30سياسي

جانبازان شهدای زنده ای هستند که خداوند به آنان اجر عظیم عطاء خواهد کرد


جانبازان شهدای زنده ای هستند که خداوند متعال به آنان اجر عظیم عطاء خواهد کرد.

  - ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که خداوند متعال به آنان اجر عظیم عطاء خواهد کرد.

  سردار یحیی الهی هشتم خرداد ماه در مراسم تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز در خدمت شما همرزمان و همسنگران هستیم و به خودمان می بالیم که به عنوان سرباز در این لباس مقدس به عنوان خدمتگزار شما بزرگواران انجام وظیفه می کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: اجر شما جانبازان کمتر از شهادت نیست زیرا تیر و ترکشی که به شهدا برخورد کرده است به شما نیز برخورد کرده اما تقدیر این بوده که شما بمانید و همچنان پرونده شما مفتوح باشد و خداوند متعال اجر بیشتری به شما عطاء کند.

وی تصریح کرد: شما ولی نعمتان ما هستید و با خداوند متعال معامله کرده اید و شهدای زنده ای هستید که با درد و رنجی که تحمل می کنید خداوند سبحان به شما اجر و پاداش عظیمی خواهد داد و ما حقیقتاً به شما غبطه می خوریم.

الهی خاطرنشان کرد: از شما جانبازان سرافراز و پر افتخار می خواهیم که ما را دعا کنید که در دنیا و آخرت روسفید شویم و ادامه دهندگان خوبی در ارائه خدمت و جانفشانی به مردم باشیم و شرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان شهدای زنده ای هستند که خداوند به آنان اجر عظیم عطاء خواهد کرد

جانبازان شهدای زنده ای هستند که خداوند به آنان اجر عظیم عطاء خواهد کرد