مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-06سياسي

هیچکس نمی تواند مردم را از علما و حوزه های علمیه جدا کند


تلاش های دشمنان برای جدا کردن مردم از علما بی نتیجه است زیرا دست خدا با علمای الهی و مؤمنانی است که گرد آنان جمع شده اند.

- آیت الله سید محمدتقی مدرسی گفت: تلاش های دشمنان برای جدا کردن مردم از علما بی نتیجه است زیرا دست خدا با علمای الهی و مؤمنانی است که گرد آنان جمع شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از مراجع تقلید شیعیان در عراق در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی در کربلا نسبت به تلاش دشمنان امت اسلام برای هدف قرار دادن حوزه های علمیه و علمای مجاهدی که در این عرصه فعالیت می کنند هشدار داد و این امر را هدف قرار دادن کل دین اسلام دانست.

وی گفت: هیچکس نمی تواند مردم را از علما و حوزه علمیه جدا کند و همه تلاش ها در این زمینه به نتیجه نرسیده است؛ زیرا دست خدا با علمای الهی و مؤمنانی است که گرد آنان جمع شده اند.

آیت الله مدرسی افزود: عوامل متعددی وجود دارد که علما را از هر سو هدف قرار می دهد، زیرا سلاح ها نه تنها بدن آنها را هدف قرار می دهد، بلکه زبان ها نیز مقام و جایگاه آنان را در میان مردم هدف قرار می دهد.

وی ادامه داد: شاید بارزترین این عوامل نقش تاریخی و فعال این نهاد و مردان آن در زندگی امت و مقابله و ایستادگی آنها در برابر تمام توطئه های استکبار جهانی در جهت کنترل سرنوشت و توانمندی های امت اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکس نمی تواند مردم را از علما و حوزه های علمیه جدا کند

هیچکس نمی تواند مردم را از علما و حوزه های علمیه جدا کند