مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-14سياسي

47 پزشک متخصص و عمومی به کادر درمان استان قم اضافه می شوند


اضافه شدن 47 پزشک متخصص و عمومی به قم، نوسازی و افزایش آمبولانس ها، تامین تجهیزات تشخیص سرطان به مبلغ 15 میلیارد تومان بخشی از دستاوردهای نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم و نماینده مردم قم در مجلس با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست بررسی نیازها و درخواست های دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مهدی مصری رییس و مجید محبی معاون درمان دانشگاه و برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم در وزارت بهداشت برگزار شد.

در این جلسه میزان اجرایی شدن مصوبات پیشین حوزه بهداشت و درمان استان قم  مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه برای برخی درخواست های دیگر این حوزه پیگیری های لازم صورت گرفت و در راستای بهسازی و نوسازی بیمارستان های قم، قرار شد اقدامات لازم برای بازسازی بیمارستان حضرت زهرا(س) انجام شود.

همچنین واگذاری زمین آموزش و پرورش به دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور ساخت مسکن مورد نیاز تصویب و مقرر شد که برای آمبولانس و موتورلانس مورد نیاز استان قم، 6 دستگاه آمبولانس با قید فوریت حداکثر تا پایان شش ماهه اول سال جاری و 9 دستگاه آمبولانس دیگر نیز حداکثر تا پایان شش ماهه دوم سال 1402 در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 پزشک متخصص و عمومی به کادر درمان استان قم اضافه می شوند

47 پزشک متخصص و عمومی به کادر درمان استان قم اضافه می شوند