مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-21فرهنگي

عده ای از عقب ماندگی سینما پول درمی آورند!/فعلاً امیدی به غیرکمدی ها نیست!


سجاد نوروزی کارشناس سینما و مدیر سینما «آزادی» ضمن اشاره به شرایط فروش فیلم های روی پرده، به آسیب شناسی فرآیند تولید و اکران فیلم های سینمای ایران در سال های اخیر پرداخت.

- جی پلاس، مهر نوشت: سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی تهران درباره شرایط استقبال مخاطبان از فیلم های در حال اکران گفت: واقعیت این است تعداد مخاطبان سینمای ما هنوز به آمار مخاطبان سال 98 که پیش از بحران کرونا بود، بازنگشته اما اتفاق خجسته این است که در ایام پس از کرونا گام به گام وضعیت بهبود پیدا کرده است و تقریباً به 70 تا 80 درصد آمار قبل رسیده ایم.

این نشانه خیلی خوبی برای احیای سینمای ایران است.

وی ادامه داد: اگر تنوع ژانری در ترکیب فیلم ها بیشتر شود و در ژانرهای غیرکمدی هم فیلم های داشته باشیم که موج استقبال در میان مخاطبان ایجاد کنند، به نظرم خیلی زود به آمار سال 98 خواهیم رسید.

مشکل اصلی در حال حاضر این است که چنین فیلمی جز در ژانر کمدی، برای اکران نداریم.

فیلم های غیرکمدی مثل شبی که ماه کامل شد و یا سرخ پوست این توان و ظرفیت را در بازه اکران خود داشتند اما فیلم های فعلی چنین توانی ندارند.

فعلاً امیدی به غیرکمدی ها نیست! این مدیر سینمایی گفت: متأسفانه براساس فیلم هایی که طی سال های اخیر در جشنواره فجر شاهد بوده ایم، باید بگوییم فعلاً فیلم غیرکمدی ای که بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای از عقب ماندگی سینما پول درمی آورند!/فعلاً امیدی به غیرکمدی ها نیست!

عده ای از عقب ماندگی سینما پول درمی آورند!/فعلاً امیدی به غیرکمدی ها نیست!