مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-12اقتصادي

کاهشی شدن نرخ بیکاری در دولت سیزدهم


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهشی شدن نرخ بیکاری در دولت سیزدهم از حذف مواد 15 و 16 در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهشی شدن نرخ بیکاری در دولت سیزدهم از حذف مواد 15 و 16 در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صولت مرتضوی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با وزارت آموزش و پرورش با عنوان طرح تابستانه مهارت اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش به منظور غنی سازی اوقات دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل با ارائه آموزش های کسب و کار و هدایت شغلی متناسب نیاز بازار کار آینده در قالب مدرسه تابستانه مهارت است.

وی یکی از معضلات کارفرمایان را کمبود نیروی کار ماهر و خلاق دانست و با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در این زمینه از کاهشی شدن نرخ بیکاری به عنوان یکی از اهداف دولت سیزدهم یاد کرد.

به گفته وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی نبود مهارت آموزی تخصصی و نیازسنجی های آموزشی، حلقه مفقوده است و مشکل بیکاری از طریق مهارت آموزی برطرف می شود.

مرتضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته کارگر و تاکید بر حل اشتغال فارغ التحصیلان خاطرنشان کرد: بیکاری در جوانان ماهر و کسانی که دارای مهارت هستند کمتر است از این رو آموزش های صرف نظری بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهشی شدن نرخ بیکاری در دولت سیزدهم

کاهشی شدن نرخ بیکاری در دولت سیزدهم