مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-03اقتصادي

تولید خودرو در کشور به اندازه تقاضا نیست


معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه تولید خودرو در کشور به اندازه تقاضا نیست، گفت: این وضعیت، بازار خودرو را دچار التهاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی ظهر شنبه در ادامه سفر به استان سمنان در حاشیه بازدید از کارخانه اتومبیل سازی در سمنان ضمن اشاره به بازار خودروی کشورمان، بیان کرد: بازار خودرو امروز در یک نوع التهاب به سر می برد.

وی با بیان اینکه تولید خودرو کمتر از تقاضا است و لذا تولید و تقاضا در کشور تناسب ندارند، افزود: تقاضای انباشته و تولید کم پدیده ای است که امروز با آن روبرو هستیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه پیگیر ساماندهی بازار خودرو هستیم، ابراز کرد: رفع بخشی از نیاز بازار خودرو با واردات خودرو از سوی دولت پیگیری می شود.

رضایی گفت: ما امروز به لحاظ صنایع نظامی، پهپاد و موشک پیشرفت قابل ملاحظه ای داریم اما خودروسازی ما نیز باید از چنین پیشرفتی برخوردار باشد تا بتوانیم در زمینه کیفیت و هم قیمت در بازارهای دنیا جا باز کنیم.

وی با بیان اینکه اصلاح نظام بانکی یکی از تاکیداتی است که سران قوا دارند افزود: حمایت از سرمایه گذاری و توجه به اقشار آسیب پذیر از دیگر موضوعاتی است که سران قوا به آن تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خودرو در کشور به اندازه تقاضا نیست

تولید خودرو در کشور به اندازه تقاضا نیست