مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-03اقتصادي

مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان طارم صرف چه اموری می شود؟


نماینده شهرستان طارم در شورای عالی استان زنجان گفت: واریزی هایی که تحت عنوان مالیات سال 1401 انجام شده بود صرف اقدامات عمرانی در شهرستان طارم می شود.

- ایسنا/زنجان نماینده شهرستان طارم در شورای عالی استان زنجان گفت: واریزی هایی که تحت عنوان مالیات سال 1401 انجام شده بود صرف اقدامات عمرانی در شهرستان طارم می شود.

جواد محمدی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص هزینه کرد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها در شهرستان طارم، اظهار کرد: در سال گذشته سهم شهرداری آب بر و چورزق از مالیات بر ارزش افزوده پولی که برای آن ها واریز شده بود به ترتیب 12 میلیارد و 300 میلیون تومان و 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به سهم روستاهای فاقد دهیاری و دهیاری های شهرستان طارم، افزود: این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری در شهرستان طارم 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و دهیاری های کل شهرستان طارم 54 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است.

این مسئول با اشاره به صرف مالیات های واریز شده در شهرستان، تصریح کرد: واریزی هایی که تحت عنوان مالیات سال 1401 انجام شده بود صرف اقدامات عمرانی همانند زیرسازی و آسفالت ریزی، جدول گذاری و .

در شهرستان طارم شده است.

رییس شورای شهر چورزق، خاطرنشان کرد: مالیات های دریافتی در سال جاری نیز در راستای تکمیل و ادامه پروژه های عمرانی تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان طارم صرف چه اموری می شود؟

مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان طارم صرف چه اموری می شود؟