مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-06سياسي

مشخص شدن منابع آبیاری فضای سبز قم ظرف یک ماه آینده


ظرف یک ماه آینده باید آبفا، آب منطقه ای و شهرداری طی جلسه ای با مدیریت معاونت عمرانی استانداری جدولی تهیه کنند که طی آن منابع آبی فضای سبز قم مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدتقی شاهچراغی در شورای حفاظت منابع آب استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید تکلیف استفاده آب شرب در فضای سبز مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه باید وضع کنونی استفاده فضای سبز از آب زیرزمینی، پساب و آب شرب مشخص شود، مطرح کرد: شرعا و قانونا هیچ توجیهی ندارد که در فضای سبز از آب شرب استفاده شود.

استاندار قم با بیان اینکه حق نداریم از آب شرب و سرشاخه ها برای فضای سبز استفاده کنیم، عنوان کرد: آب شربی که با این شکل و سختی به دست می رسد نباید در این مسیر استفاده شود و اگر شهرداری در این راستا ملاحظاتی دارد باید مسیر خود را اصلاح کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین تکلیف توسعه فضای سبز نیز باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: باید برای این موضوع زمان لازم اختصاص یابد و مشخص شود که آب فضای سبز قم از چه طریقی تأمین می شود.

شاهچراغی ادامه داد: ظرف یک ماه آینده باید آبفا، آب منطقه ای و شهرداری طی جلسه ای با مدیریت معاونت عمرانی استانداری قم، جدولی تهیه کنند که طی آن منابع آبی فضای سبز قم مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن منابع آبیاری فضای سبز قم ظرف یک ماه آینده

مشخص شدن منابع آبیاری فضای سبز قم ظرف یک ماه آینده