مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-08سياسي

25 گروه جهادی برای طرح های فرهنگی دریا ساماندهی شدند


معاون فرهنگی سپاه کربلا از ساماندهی 25 گروه جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی دریا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید آهنگر صبح پنجشنبه در جلسه هماهنگی کنشگران فرهنگی سواحل در ساری با اشاره به مشکلات دیرینه سواحل که از فقدان اعتبار در رنج بود افزود: برای اولین بار با اقدام در خور تحسین دولت سیزدهم سال قبل 17 میلیارد تومان بودجه اختصاصی برای طرح های دریای مازندران هزینه شد.

وی با تقدیر از اقدام مؤثر و ابتکاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در نشست با حلقه های میانی و گروه های جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی در سواحل یادآور شد: تأمین وپرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق در سواحل دریا با حمایت استانداری مازندران طی سال گذشته بیانگر احساس مسئولیت دولت سیزدهم در این حوزه است.

وی اظهار کرد: استانداری مازندران در اقدامی بی سابقه طی دودهه گذشته، اجرای طرح های فرهنگی را برای مسافران دریا عملیاتی کرد که با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

این مسئول فرهنگی گفت: امسال با حضور 25 گروه جهادی فرهنگی طرح های مؤثر در حوزه امنیت اخلاقی و نشاط اجتماعی در سواحل دریای مازندران اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر کیفی سازی برنامه های فرهنگی در سواحل خاطر نشان کرد: نوآوری در طرح های فرهنگی با المان های فرهنگ بومی دیار علویان با جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 گروه جهادی برای طرح های فرهنگی دریا ساماندهی شدند

25 گروه جهادی برای طرح های فرهنگی دریا ساماندهی شدند