مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-19سياسي

موافقت با تامین برق شهرک های صنعتی و آب مورد نیاز برخی شهرهای فارس


استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران و دیدار با وزیر نیرو، تامین برق شرکت های صنعتی استان را خواستار و پیگیر تامین آب و برق برای احداث واحدهای طرح جهش مسکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه با حضور در وزارت نیرو، در نشست مشترک با مهندس محرابیان وزیر نیرو، مهندس کردی رییس توانیر و دکتر رسولیان رییس شرکت شهرک های صنعتی کشور و تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خواستار تامین برق شهرک های صنعتی فارس شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بیشتر پیشنهادات استان برای تأمین برق شرکت های صنعتی فارس مورد پذیرش و موافقت وزیر نیرو قرار گرفت، گفت: مقرر شد جلسه ای باحضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک های صنعتی کشور تشکیل شود؛ پروژ ه به پروژه مصوب گردد و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 ایمانیه از توافق با وزیر نیرو، برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره در جهت جابجایی کانالهای آب خبرداد و افزود: در این نشست همچنین تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان های مرودشت و خرامه بررسی و مورد توافق قرار گرفت؛ همچنین مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با تامین برق شهرک های صنعتی و آب مورد نیاز برخی شهرهای فارس

موافقت با تامین برق شهرک های صنعتی و آب مورد نیاز برخی شهرهای فارس