مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-03سياسي

انتقاد رییس سازمان بازرسی از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی


رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از اینکه دستگاه های متولی مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی توپ را به زمین یکدیگر می اندازند، گفت: سازمان بازرسی و شورای دستگاه های نظارتی به دنبال این هستند تا متولی مشخص و کارها با انسجام بیشتری دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان در کارگروه اجتماعی شورای دستگاه های نظارتی با اشاره به وضعیت آسیب های اجتماعی در حاشیه شهرها یکی از مسایل را عدم مدیریت واحد در این حوزه دانست و افزود: برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی هرکدام از دستگاه ها جزیره ای عمل می کنند که این امر باعث شده در رسیدن به اهداف خود موفق نباشیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از نبود طرح جامع کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ادامه داد: در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی همه شانه خالی می کنند و سعی می کنند که توپ را به زمین هم بیندازند بر این اساس ضرورت دارد از دستگاهی که پای کار آمده و اعلام آمادگی می کند، حمایت کنیم.

وی از پیگیری و اعلام موضوعات مطرح شده در این نشست به دولت خبر داد و تاکید کرد: سازمان بازرسی و شورای دستگاه های نظارتی به دنبال این است تا متولی مشخص و کارها با انسجام بیشتری دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان بازرسی از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی

انتقاد رییس سازمان بازرسی از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی