مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-21اقتصادي

سال گذشته کدام شهر قزوین بیشترین مصرف آب را داشت؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: تحلیل ها نشان می دهد بیشترین مصرف آب در سال گذشته مربوط به شهر زیاران بوده که یک شهر توریستی به شمار می رود بود و رتبه کمترین مصرف آب در استان به شهر سیردان از توابع بخش طارم سفلی تعلق گرفته است.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: تحلیل ها نشان می دهد بیشترین مصرف آب در سال گذشته مربوط به شهر زیاران بوده که یک شهر توریستی به شمار می رود بود و رتبه کمترین مصرف آب در استان به شهر سیردان از توابع بخش طارم سفلی تعلق گرفته است.

داراب بیرانوندی روز چهارشنبه 31 خرداد 1402 در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین اظهار کرد: طی یک سال گذشته بالغ بر 22 خدمت آنلاین به مشترکان ما ارائه شده که به نوبه خود یک خدمت تسهیل گرانه موفق در حوزه تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: با توجه به اینکه آبرسانی به مناطق کمتر برخوردار از اولویت های سازمان بوده است، در یک سال گذشته بالای 80 کیلومتر خط انتقال در روستاهای استان قزوین به انجام رسیده که در این حوزه از ظرفیت های نیروهای جهادی از جمله بسیج بهره مند شدیم.

همچنین درسال گذشته 232 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در قزوین انجام شده و در فاضلاب بالای 12 کیلومتر عملکرد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته کدام شهر قزوین بیشترین مصرف آب را داشت؟

سال گذشته کدام شهر قزوین بیشترین مصرف آب را داشت؟