مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:052023-05-28دانش

فعالیت 3 ساله کمیته فنی استانداردسازی حمل و نقل هوشمند آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی سازمان ملی استاندارد دبیرخانه کمیته فنی تطبیقی استاندارد های بین المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند (Iso/tc204) به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، - کمیته فنی تطبیقی استاندارد های بین المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی سازمان ملی استاندارد دبیرخانه کمیته فنی تطبیقی استاندارد های بین المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند (Iso/tc204) به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل هوایی و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتقل شده است.

بر این اساس، این سازمان احکام مربوط به دبیر و نایب رییس این کمیته فنی دبیرخانه کمیته فنی تطبیقی استاندارد های بین المللی سامانه های حمل و نقل هوشمند (Iso/tc204) را صادر کرد.

بر اساس این احکام شهاب خدا مرادی به عنوان دبیر کمیته، دکتر سید جلال موسوی و داود دایی نژاد نایب رییس این کمیته فعالیت خواهند داشت.

بر اساس این احکام این کمیته به مدت 3 سال در این ستاد فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 ساله کمیته فنی استانداردسازی حمل و نقل هوشمند آغاز شد

فعالیت 3 ساله کمیته فنی استانداردسازی حمل و نقل هوشمند آغاز شد