مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-20اجتماعي

حیاط مدارس؛ زمین بازی دانش آموزان کرمانشاهی


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای برقراری پیوند بین مدارس، منزل و مسجد؛ حیاط مدارس را در برنامه ریزی مشخص و هدفمند در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.

- سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تأکید بر استفاده فضای مدارس در راستای اوقات فراغت، اظهار کرد: در تابستان برای پُر کردن اوقات فراغت دانش آموزان با شعار تربیت بدون توقف برنامه ریزی شده؛ مدرسه تعطیل می شود، ولی تربیت تعطیل شدنی نیست.

وی ادامه داد: اوقات فراغت به معنای وقت آزاد نیست، بلکه فرصتی است برای دانش آموزان تا آزادانه و باانگیزه در رشته های مورد علاقه در پایگاه های اوقات فراغت حضور یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش از این فرصت به صورت غیرمستقیم استفاده می کند تا ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین به اجرا بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی سالن های ورزشی، کانون های فرهنگی و تربیتی، اردوگاه ها و حیاط مدارس در ایام تابستان آمادگی را دارند تا در رشته های مختلف فرهنگی و ورزشی از دانش آموزان پذیرایی کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: برای برقراری پیوند بین مدارس، منزل و مسجد؛ حیاط مدارس را در برنامه ریزی مشخص و هدفمند در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط مدارس؛ زمین بازی دانش آموزان کرمانشاهی

حیاط مدارس؛ زمین بازی دانش آموزان کرمانشاهی