مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-17دانش

طراحی و ساخت دستگاه تصفیه فاضلاب توسط مبتکران دانشگاه سمنان


دستگاه ابداعی تصفیه خانه فاضلاب که توسط شرکت فناور سورن سازه سنگسر در شرکت تولیدی و بازرگانی آسیا لنت، از واحدهای دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، - ایسنا/سمنان دستگاه ابداعی تصفیه خانه فاضلاب که توسط شرکت فناور سورن سازه سنگسر در شرکت تولیدی و بازرگانی آسیا لنت، از واحدهای دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، طراحی و ساخته شده در آیینی با حضور مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

دکتر محمدرضا عمادی مدیر عامل شرکت فناور سورن سازه سنگسر 27 خردادماه در حاشیه رونمایی از این دستگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: دستگاه تصفیه فاضلاب با استفاده از فناوری MBBR ساخته شده است که قابلیت حذف چربی و حذف سیستم متعارف گندزدایی را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بازچرخانی پساب در این دستگاه ابداعی تصریح کرد: این دستگاه در گام اول در هر شبانه روز دارای ظرفیتی 40 مترمکعبی است.

وی با بیان اینکه قابلیت کنترل سرعت فرآیند و تصفیه با توجه به حجم ورودی فاضلاب و قیمت بسیار پایین نسبت به نمونه های مشابه، از دیگر ویژگی های دستگاه ساخته شده است افزود: با استفاده از این دستگاه، فاضلاب ورودی پس از طی چند مرحله، تصفیه و قابل بهره برداری مجدد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت دستگاه تصفیه فاضلاب توسط مبتکران دانشگاه سمنان

طراحی و ساخت دستگاه تصفیه فاضلاب توسط مبتکران دانشگاه سمنان