مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-07سياسي

کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در بوشهر تشکیل شود


نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در بوشهر تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نسبت به حل مشکلات فرهنگی جامعه اظهار داشت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی تشکیل کمیسیون ها و کمیته های تخصصی در ابعاد گوناگون یک ضرورت است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تخصصی برگزار شدن جلسات شورای فرهنگ عمومی استان افزود: توجه به انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی می تواند در تمام موارد اثربخش و تأثیرگذار باشد.

جمیری فرهنگ کار و تولید را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: اولویت مهم در انسجام بخشی و اعتماد به نفس ملی توجه به اشتغال و رشد تولید است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یکی از معضلات جدی در جامعه را ضعف در اجرایی شدن طرح های اشتغال زایی دانست و تأکید کرد: در این راستا ضمن شناسایی مشکلات اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای لازم با توجه به وجود صنایع عظیم در استان بوشهر این معضل باید برطرف شود.

جمیری فرهنگ تولید را یکی دیگر از اولویت ها دانست و تصریح کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید، حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در بوشهر تشکیل شود

کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در بوشهر تشکیل شود