مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-07اجتماعي

از رودخانه های البرز دور بمانید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: پیرو هشدار اداره کل هواشناسی به آگاهی شهروندان می رساند، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برخی نقاط ریزش تگرگ و در نقاط مستعد گرد و خاک که از روز دوشنبه 15 خرداد در سطح استان آغاز شده تا روز جمعه 19 خرداد ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: پیرو هشدار اداره کل هواشناسی به آگاهی شهروندان می رساند، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برخی نقاط ریزش تگرگ و در نقاط مستعد گرد و خاک که از روز دوشنبه 15 خرداد در سطح استان آغاز شده تا روز جمعه 19 خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر غفاری روز چهارشنبه 17 خرداد گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است که با توجه به ماهیت تندری و محلی آن به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب از پنجشنبه تا جمعه در استان وزش باد لحظه ای و شدید، خیزش گرد و خاک، رگبار، رعد و برق و در پاره ای نقاط تگرگ مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه این سامانه تمامی استان البرز را در برمی گیرد، افزود: آب گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، طغیان رودخانه ها، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنر ها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و در نواح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رودخانه های البرز دور بمانید

از رودخانه های البرز دور بمانید