مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 04:202023-06-05حوادث

نبرد با شعله های بی رحم آتش


یک انبار لوازم خانگی در مشهد طعمه حریق شده بود که آتش سوزی مهیب آن ممکن بود جان اهالی را به مخاطره بیندازد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: ستون دود غلیظی در آسمان دیده می شود که توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند، تقریبأ از هر نقطه شهر اگر قدری سر را به سمت شمالِ شهر می چرخاندی، خط سیاه دودی که ده ها متر در آسمان کشیده شده را می دیدی.

ستون دودی به وسعت یک شهر مسیرم را به سمت ستون دود تغییر دادم و بر سرعتم افزودم، هرچه می رفتم به حجم دود اضافه می شد اما به کانون آتش سوزی نمی رسیدم، چند خیابان عقب تر زمانی که از پیدا نکردن محل آتش سوزی مستأصل شده بودم، از برخی اهالی محل منشأ دود را پرسیدم، یکی گفت توربین برق است که آتش گرفته و دیگری گفت کارگاه تولیدی است.

بالاخره محل تقریبی آتش سوزی را پیدا کردم، شهرک الزهرا (س)، بلوار شهید بابانظر، هنوز آن دود غلیظِ سیاه در آسمان پیداست و این یعنی هنوز آتش شعله ور است و آتش نشانانی مشغول کار؛ به سمت بلوار بابانظر حرکت می کنم که چند خودرو آتش نشانی، آژیرکشان از کنارم عبور می کنند، مطمئن می شوم که مسیر را درست می روم.

تماشاچیان همیشه در صحنه! طبق انتظار، برای رسیدن به محل آتش سوزی باید جمعیت تماشاچیانِ موبایل به دستی که انگار به اکران فیلم های جشنواره فجر آمده اند را پشت سر بگذارم، به هر شکل، بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد با شعله های بی رحم آتش

نبرد با شعله های بی رحم آتش