مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-04سياسي

رفع معارض 15 پلاک ثبتی در بزرگراه شهید بروجردی


با حکم دادستانی، 15 پلاک معارض در مسیر احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب تهران به ارزش بیش از 2000 میلیارد ریال، رفع معارض شد.

- دادستان تهران گفت: با حکم دادستانی، 15 پلاک معارض در مسیر احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب تهران به ارزش بیش از 2000 میلیارد ریال، رفع معارض شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صالحی با تأکید بر اهتمام دادستانی تهران نسبت به حفظ حقوق عامه و تأمین امنیت و آسایش شهروندان؛ گفت: با رفع معارض از پلاک های معارض، بخش مهمی از موانع موجود در زمینه پیشرفت فاز اول پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب تهران، برطرف شد.

وی با اشاره به این که احداث این بزرگراه نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تهران و افزایش دسترسی ها در منطقه 18 دارد ، اظهار کرد: مالکان این 15 پلاک ثبتی از زمان شروع پروژه، هیچ گونه همکاری و توافقی در رفع معارض نداشتند و مقاومت آنها، سال ها باعث توقف روند کار شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، تصریح کرد: با ورود دادستانی تهران به موضوع، پلاک های ثبتی مورد ارزیابی کارشناسان دادگستری قرار گرفت و با اخذ موافقت مالکین رفع معارض شد.

روند احداث بزرگراه شهید بروجردی از سال 1393 آغاز شده است که ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) تا بزرگراه آزادگان است و ضمن کاهش بار ترافیکی غرب تهران، دسترسی بازار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معارض 15 پلاک ثبتی در بزرگراه شهید بروجردی

رفع معارض 15 پلاک ثبتی در بزرگراه شهید بروجردی