مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-10سياسي

فعالیت گروه 2 هزار نفری خودجوش در راستای مطالبه گری در مقوله حجاب و عفاف


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از فعالیت گروه جهادی 2 هزار نفری خودجوش در راستای مطالبه گری در مقوله حجاب و عفاف خبر داد.

- پروین مفتح زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مورد تاکید شرع مقدس اسلام بوده و رعایت حجاب در دستگاه ها یک الزام قانونی است، اظهار کرد: ترویج حجاب و عفاف در بخش های اداری و مردمی اجرا می شود و در بخش اداری قوانین مربوطه مشخص است و دستگاه ها ملزم به رعایت قوانین هستند.

وی تفکیک سازی اتاق های کارکنان زن و مرد در استانداری را از اقدامات مثبت صورت گرفته در این راستا برشمرد و بیان کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مطالبه گری در این زمینه از تابستان سال گذشته کارگروه تخصصی زیست عفیفانه را راه اندازی کرده است.

  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی همچنین با اشاره به برگزاری دوره طلایه داران حجاب و ارائه آموزش به 200 نفر از بانوان به عنوان سرشاخه های کنشگران و پرچمداران عفاف بیان کرد: این 200 نفر با تشکیل گروه های جهادی خودجوش 2 هزار نفر از بانوان را در سطح استان ساماندهی کرده و به صورت رایگان و داوطلبانه به امر مطالبه گری در سطح استان می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه 2 هزار نفری خودجوش در راستای مطالبه گری در مقوله حجاب و عفاف

فعالیت گروه 2 هزار نفری خودجوش در راستای مطالبه گری در مقوله حجاب و عفاف