مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-14سياسي

نیازمند روحیه و کار بسیجی در لایه های مختلف دادگستری هستیم


در تمام بخش های دادگستری نیاز به روحیه بسیجی داریم و تمام نقصان ها با این روحیه قابل حل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری صبح امروز در دیدار با بسیجیان دادگستری، ابراز داشت:در رابطه با بسیج ما تعابیر بسیار دقیق و لطیفی داریم، مقام معظم رهبری می فرمایند بسیج شجره طیبه است ، حضرت امام رضوان الله تعالی نیز می فرماید افتخارم این است که من خود یک بسیجی هستم.

وی گفت: فرهنگ بسیج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است و همیشه پا به رکاب و آماده خدمت گذاری، تلاش و مجاهدت است، این روحیه باید بیش از هر زمانی در جامعه تقویت شود.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: در هر عرصه ای که بسیج پای کار بوده است و بسیجیان به میدان آمدند کار زمین مانده ای نمی بینید، چرا که با کار مضاعف و تلاش کارهای بزرگی را انجام دادند که با کار اداری انجام نمی شد، اما با روحیه جهادی و بسیجی کارهای بزرگی انجام شده است.

رییس شورای قضایی در ادامه بیان کرد: بایستی روحیه بسیجی در لایه های مختلف دادگستری جا بیفتد و به عنوان فرهنگ تلاش کوشش و ایثار سرلوحه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه در دادگستری خدمات فراوانی و ارزنده ای به مردم ارائه می شود، گفت: در بعضی از بخش ها کمبودها و نقصان هایی وجود دارد که اگر روحیه بسیجی و روحیه جهاد و تلاش در رفتار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند روحیه و کار بسیجی در لایه های مختلف دادگستری هستیم

نیازمند روحیه و کار بسیجی در لایه های مختلف دادگستری هستیم