مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-08اقتصادي

جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم به راه افتاده است


استاندار گیلان با اشاره به اشتغالزایی 36 هزار نفر در استان، اقدامات دولت را در بخش آبرسانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم به راه افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی تکمیل بخشی از طرح بزرگ فاضلاب رشت اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین طرح های آبی گیلان است که نظارت ویژه در روند اجرای آن صورت می گیرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا در گیلان افزود: حوضچه های تصفیه شیرابه در سراوان رشت با سرعت در حال انجام است.

استاندار گیلان با بیان اینکه منشأ اصلی آلودگی دو رودخانه رشت گرفته شده است، گفت: با اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان بخش مهمی از ورودی های پساب ها به رودخانه های زرجوب و گوهررود گرفته شد.

عباسی با اشاره به سهم 36 درصدی شهرک صنعتی در آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود اضافه کرد: آلودگی رودخانه های رشت مستقیم به تالاب انزلی می ریزد که باید نسبت به ساماندهی ورودی پساب ها به این دو رودخانه اقدام شود.

وی با بیان اینکه مسائل زیست محیطی، پسماند و پساب ها موجب نارضایتی مردم شده است، گفت: رفع مشکلات زیست محیطی گیلان نیازمند عزم ملی و همگانی است و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم به راه افتاده است

جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم به راه افتاده است