مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:452023-05-31سياسي

تقویت نشدن زیرساخت ها از جمله در حوزه انرژی بزرگترین پاشنه آشیل تولید در کشور است


دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: تقویت نشدن زیرساخت ها از جمله در حوزه انرژی بزرگترین پاشنه آشیل تولید در کشور است.

- ایسنا/مرکزی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: تقویت نشدن زیرساخت ها از جمله در حوزه انرژی بزرگترین پاشنه آشیل تولید در کشور است.

محمدباقر آقاعلیخانی شامگاه سه شنبه 9 خردادماه 1402 در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات گروه صنعتی صفا در سالن جلسات کارخانجات نورد و لوله صفا با اشاره به اینکه قوای سه گانه، نهادهای بازرسی و تشکیلات امنیتی در مسیر رفع موانع تولید پای کار هستند افزود: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب امسال شناسایی و اصلاح قوانین مزاحم در دستور این ستاد است.

وی گفت: دولت معتقد است بر اساس شعار سال تنها راه مهار تورم رشد تولید بوده و در این مسیر چانه زنی با تمام دستگاه ها و نهادها در راستای رفع موانع تولید پیگیری می شود.

دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به اینکه دولت به عنوان بزرگترین حامی صنایع، فراهم کردن زیرساخت ها را وظیفه خود می داند افزود: تقویت نشدن زیرساخت ها از جمله در حوزه انرژی بزرگترین پاشنه آشیل تولید در کشور است.

وی با بیان اینکه این ستاد بر اساس ماده های 61 و 69 قانون رفع موانع تولید چالش های تولید را در دو بخش استانی و ملی پیگیری می کند که پرونده هایی مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نشدن زیرساخت ها از جمله در حوزه انرژی بزرگترین پاشنه آشیل تولید در کشور است

تقویت نشدن زیرساخت ها از جمله در حوزه انرژی بزرگترین پاشنه آشیل تولید در کشور است