مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-13اقتصادي

شهردار تبریز خواستار واگذاری مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام به شهرداری شد


شهردار تبریز ورزشگاه یادگار امام(ره) را ظرفیت بی نظیر ورزشی در شمال غرب معرفی و گفت: اگر مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) به شهرداری تبریز واگذار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بودجه سال جاری نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی و ورزشی داشته و بر همین اساس 1100 میلیارد تومان اعتبار برای  توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی و اجرای برنامه های مختلف در سطح مناطق دهگانه در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به پیش بینی اعتبار 450 میلیارد تومانی برای توسعه ورزش همگانی و زیرساخت های ورزشی شهر در سال جاری بیان کرد: برای تمام 52 هفته سال، برنامه ورزشی در نظر گرفته ایم که متمرکز به یک منطقه نبوده و شهرداران مناطق ملزم به برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف در طول سال هستند.

هوشیار  با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی شهر در سال جاری نیز اعلام کرد: متأسفانه بسیاری از اماکن ورزشی شهرداری تبریز در سال های گذشته متروکه مانده و برخی تخریب اساسی دیده اند که نوسازی این اماکن ورزشی و تجهیز آنها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در کنار این موضوع، ورزش مدارس را به صورت جدی پیگیری کرده و هر هفته در قرارهای خدمت مناطق چندین مدرسه دولتی را مورد بازدید قرار داده و نسبت به نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز خواستار واگذاری مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام به شهرداری شد

شهردار تبریز خواستار واگذاری مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام به شهرداری شد