مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-02سياسي

امام برای عزت اسلام و ایران قیام کرد


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت: امام راحل در شرایطی قیام کرد که آمریکایی ها عزت ملت ایران و ملت های مسلمان را مورد دست درازی قرار داده بودند و قیام 15 خرداد سرآغازی بر عزت طلبی در عصر حاضر ما بود که ثمره آن به انقلاب اسلامی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: ضرورت پرداختن به موضوع قیام 15 خرداد و نقش امام راحل در رقم زدن این قیام بزرگ از جمله موضوعات مهم و کلیدی است که رسانه ها می بایست به آن پرداخته و آن را مورد توجه و تبیین قرار دهند.

وی با عنوان این که یکی از رموز جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی، تبیین شخصیت و جایگاه امام در شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف او از این انقلاب است، افزود: راه امام راه عزت طلبی برای ملت های مسلمان و ملت ایران بود و در روزگاری که آمریکایی ها با ایجاد مصونیت برای خودشان در ایران به هر اقدامی دست می زدند، امام راحل با خروش انقلابی خود، حرکتی عمیق و استوار را رقم زد که در تاریخ ماندگار شده است.

عزت ملت ایران را از او گرفته بودند حجت الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: اگر یک ایرانی به سگ آمریکایی ها تصادف می کرد او را مواخذه و محاکمه می کردند اما اگر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام برای عزت اسلام و ایران قیام کرد

امام برای عزت اسلام و ایران قیام کرد