مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-05اجتماعي

برخورد دادستان با حیوان آزاری در آبسرد/ ساماندهی سگ های ولگرد پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نقی میرزاکریمی در مورد برخورد با فرد حیوان آزار در آبسرد اظهار داشت: - بعد از انتشار فیلمی در مورد حیوان آزاری در شهر آبسرد با دستور فرماندار شهرستان دماوند، موضوع در دستور کار محیط زیست شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نقی میرزاکریمی در مورد برخورد با فرد حیوان آزار در آبسرد اظهار داشت: بعد از انتشار فیلمی در مورد حیوان آزاری در شهر آبسرد با دستور فرماندار شهرستان دماوند، موضوع در دستور کار محیط زیست شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرد خاطی شناسایی و اعلام جرم صورت گرفته و به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شد.

رییس محیط زیست شهرستان دماوند تاکید کرد: با دستور قاطع دادستان، فرد خاطی بازداشت شد و با قرار تامین مناسب پرونده در حال رسیدگی است و شهرداری آبسرد ضمن عذرخواهی رسیدگی و تنبیهات اداری و انضباطی را برای فرد خاطی در نظر گرفته است.

میرزاکریمی سپس گفت: موضوع سگ های ولگرد و ساماندهی آن ها از مطالبات مردم منطقه است و باید طبق دستورالعمل های موجود جمع آوری و ساماندهی شوند و هرگونه حیوان آزاری به این شکل پذیرفتنی نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دادستان با حیوان آزاری در آبسرد/ ساماندهی سگ های ولگرد پیگیری می شود

برخورد دادستان با حیوان آزاری در آبسرد/ ساماندهی سگ های ولگرد پیگیری می شود