مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:262023-06-09سياسي

ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است و دشمنان در طول انقلاب اسلامی از ایمان و امید ملت ایران بویژه جوانان ضربه خورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی ظهر جمعه در گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان مخابرات سپاه استان مرکزی و قم اظهار داشت: رزمندگان با مؤلفه های ایمان، اخلاص، امید و صداقت بزرگترین حماسه ها را در دفاع مقدس رقم زدند و جوانان غیرتمند ایران اسلامی با الگوگیری از فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس خودباوری و مامی توانیم را در کشور نهادینه ساختند و به قله های بلند پیشرفت رسیدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب است، گفت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی از ایمان و امید ملت ایران و خصوصا جوانان ضربه خورده اند و لذا امروز مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی ضربه و خدشه به ایمان و امید ملت است.

وی با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت حضرت امام (ره) افق و فصل جدیدی از جهاد برای اقشار مختلف مردم و خصوصا پیشکسوتان و جامعه نخبگانی ایجاد کرد و آن هم ترویج ایمان و امید در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است

ایمان و امید موتور محرکه پیشرفت کشور است