مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-21فرهنگي

نگاهی به نقش آفرینی یک کمدین فرانسوی و یک مستند جذاب در آخر هفته شبکه پنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  «کمدین» با نگاهی به آثار طنزپردازان نامی جهان جمعه 2 تیرماه ساعت 16:15 به آثار سامی ناصری هنرپیشه و کمدین فرانسوی می پردازد.

- کمدین با محوریت پرداختن به سامی ناصری یکی از شناخته شده ترین کمدین های فرانسوی و پخش یک مستند رنگارنگ و جذاب از حیات وحش بخشی از تدارک شبکه پنج سیما برای آخر هفته بینندگان این شبکه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  کمدین با نگاهی به آثار طنزپردازان نامی جهان جمعه 2 تیرماه ساعت 16:15 به آثار سامی ناصری هنرپیشه و کمدین فرانسوی می پردازد.

در این مستند که کاریست از گروه تامین برنامه شبکه پنج سیما سکانس هایی ویژه از نقش آفرین این هنرپیشه فرانوسی در فیلم تاکسی 3 به نمایش درمی آید.

تاکسی 3 نام یک فیلم فرانسوی است که سیلوستر استالونه در سکانس افتتاحیه این فیلم، حضوری افتخاری دارد.

سعید ناصری ملقب به سامی ناصری، متولد 1961 پدری الجزایری و مادری فرانسوی دارد و بیشتر به خاطر نقش آفرینی در مجموعه فیلم های تاکسی و کد شناخته می شود.

راز پوشش متفاوت حیوانات در مستندی از شبکه پنجمستند پوشش شگفت انگیز حیوانات با نام اصلی Crazy Creature Costumes همچنین پنجشنبه اول تیر ساعت 22:00 از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نقش آفرینی یک کمدین فرانسوی و یک مستند جذاب در آخر هفته شبکه پنج

نگاهی به نقش آفرینی یک کمدین فرانسوی و یک مستند جذاب در آخر هفته شبکه پنج