مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-14حوادث

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار


فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 5 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ عیسی روشن قلب در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به حرکات راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این رابطه متهمان 28 و 39 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه است، اضافه کرد: معضل اعتیاد به موادمخدر مسئله ای جهانی است.

سرهنگ روشن قلب ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار