مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-31ورزشي

مصلایی پور: تکرار مبارزه سنگین وزن اتفاق جدیدی نبود/ کشتی گیر عراقی شیطنت کرد


رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از عملکرد داوران در رقابت های جام تختی دفاع کرد و گفت: اشتباه داوری در 2 مبارزه، عملکرد خوب داوران جام تختی را تحت تاثیر قرار داد.

- رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از عملکرد داوران در رقابت های جام تختی دفاع کرد و گفت: اشتباه داوری در 2 مبارزه، عملکرد خوب داوران جام تختی را تحت تاثیر قرار داد.

محمد مصلایی پور در گفتگو با ایسنا، درباره اتفاقات داوری در رقابتهای کشتی آزاد جام تختی، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی در سال قبل از المپیک نسبت به سال های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رقابتهای کشتی آزاد جام تختی نیز به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی از این قاعده مستثنی نبود.

به همین دلیل کمیسیون داوران به عنوان مرجع چیده مان داوران در مسابقات، از بهترین داوران خود که شامل 4 داور 1S و 18 داور درجه یک بین المللی که همگی سابقه قضاوت در مسابقات جهانی، قاره ای، جام جهانی و تورنمنت های بین المللی را داشتند در این مسابقه استفاده کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، افزود: در رقابت های جام تختی در مجموع 146 کشتی گیر شرکت داشتند و 176 مبارزه کشتی برگزار شد که از این تعداد تنها در یک مبارزه شاهد جابجایی برنده و بازنده بودیم و در یک کشتی نیز سهل انگاری و عدم توجه کافی از سوی رییس تشک جهت چک کردن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلایی پور: تکرار مبارزه سنگین وزن اتفاق جدیدی نبود/ کشتی گیر عراقی شیطنت کرد

مصلایی پور: تکرار مبارزه سنگین وزن اتفاق جدیدی نبود/ کشتی گیر عراقی شیطنت کرد