مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-05سياسي

162 روستای سیستان و بلوچستان از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند


طی مراسمی با حضور سردار فدوی، 162 روستای سیستان و بلوچستان از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند.

- به گزارش، پیش از ظهر سه شنبه، خط انتقال 1000 کیلومتری آب به تعداد 162 روستای محروم از نعمت آب افتتاح و کلنگ زنی و آغاز به کار احداث خط انتقال آب برای تعداد 292 روستا در استان سیستان و بلوچستان با حضور جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت قیام 15 خرداد افزود: موضوعات مختلفی برای خدمت رسانی در حال انجام داریم که یکی از مهمترین موضوعات، آبرسانی است، مردم ما در هر جایی که هستند باید از نعمت آب پایدار، بهداشتی و دائمی برخوردار باشند.

سردار علی فدوی افزود: قطعاً استان سیستان و بلوچستان بیشترین روستا را در این طرح دارد و کل روستاهایی که باید در این استان آبرسانی شوند، هزار و 751 روستا هستند که فقط در منطقه پیشین، تعداد 221 روستا را شامل می شود که در هیچ شهرستانی در کشور به این تعداد روستا آبرسانی نشده و قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه برای انجام این طرح مصمم است.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در سپاه، خط قرمزی تعریف کردیم که طرح های آبرسانی باید حداکثر ظرف مدت یک سال انجام شود و اگر منابع مالی به موقع تأمین شود، شش ماهه هم آن را انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

162 روستای سیستان و بلوچستان از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند

162 روستای سیستان و بلوچستان از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند