مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-09سياسي

امام جمعه زنجان: موشک «فتاح» بیانگر اقتدار دفاعی کشور است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به رونمایی موشک هایپر سونیک «فتاح» در هفته گذشته گفت: در حال حاضر، ایران سومین کشور دارنده این تکنولوژی است که بیانگر اقتدار کشور در حوزه دفاعی است و در واقع همین عامل موجب می شود که دشمنان را سرجایشان نشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه آیت الله خاتمی با اشاره به رونمایی موشک هایپر سونیک فتاح در هفته گذشته اظهار کرد: در حال حاضر، ایران سومین کشور دارنده این تکنولوژی است که بیانگر اقتدار کشور در حوزه دفاعی است و در واقع همین عامل موجب می شود که دشمنان را سرجایشان نشاند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر ضرورت شناخت جایگاه خود و دشمن افزود: فرهنگ نیازمند مراقبت است، چرا که استکبار جهانی همواره با ما جنگ دارد و اگر آگاه نباشیم ضربه می خوریم.

وی با تاکید بر لزوم همراهی نکردن با دشمن گفت: نباید رفتارها و ادعای ما جوری باشد که به دشمن کمک کند، یعنی نباید رفتارهای دشمن پسند داشته باشیم و همان طور که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی خود تاکید داشتند، نباید به فرهنگ مهاجم کمک کنیم.

  آیت الله خاتمی با اشاره به بهانه های مختلف دشمن در تضعیف روحیه خودباوری و ناامیدی نسل جوان، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زنجان: موشک «فتاح» بیانگر اقتدار دفاعی کشور است

امام جمعه زنجان: موشک «فتاح» بیانگر اقتدار دفاعی کشور است