مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20سياسي

رشت کمترین سرانه فضای مطالعه در گیلان را دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه رشت کمترین سرانه فضای مطالعه استان و کشور را دارد، گفت: تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت دربهبود شاخص های مطالعاتی موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر تقوی صبح سه شنبه در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت و در نشستی با رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ویژگی ها و مزیت های کتابخانه های عمومی در توسعه آگاهی های اجتماعی اظهار کرد: این مراکز مکانی فرهنگی، اجتماعی با رویکرد برگزاری برنامه های آموزشی در همه زمینه ها بویژه مسائل تربیتی است که توسط کتابداران آموزش دیده اداره می شوند.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های کتابخوانی می تواند اثرات سازنده ای برای جامعه داشته باشد به سرانه فضای مطالعه در شهر رشت اشاره کرد و افزود: این شهر کمترین میزان سرانه مطالعه را در استان و کشور دارد لذا تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت در بهبود شاخص های مطالعاتی مرکز استان مؤثر است.

تقوی سرانه فضای مطالعاتی استان را 27 هزار متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: در صورت تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، 8000 متر مربع به این فضا اضافه و این میزان 25 درصد افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: احیای کتابخانه عمومی امام رضا (ع) رشت، ایجاد کتابخانه عمومی در مناطق فاقد کتابخانه در سطح شهر رشت و حمایت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت کمترین سرانه فضای مطالعه در گیلان را دارد

رشت کمترین سرانه فضای مطالعه در گیلان را دارد