مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 21:162023-06-16سياسي

قالیباف: دیدگاه تمام افراد صاحب نظر در تدوین لایحه عفاف و حجاب باید استفاده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سومین نشست بررسی ابعاد و زوایای مختلف لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

شایسته خو مدیر مکتب نرجس و فعال فرهنگی در این نشست با بیان اینکه برای تضمین اجرایی قانون عفاف و حجاب به ساختار نظارتی قوی نیازمند است،  تاکید کرد: تسامح در برابر جریان برهنگی، جامعه را به سوی شکست در برابر سرمایه داری سوق می دهد.

حجت الاسلام سید محمدمحسن دعایی استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که لایحه عفاف و حجاب به شکلی صددرصدی ناکارآمد است گفت: چرا در لایحه حجاب هیچ امر ایجابی و فرهنگی در نظر گرفته نشده است؟ لایحه حجاب راه بی حجابی را برای ثروتمندان هموار می کند و قاطبه متدینین از این لایحه سرخورده می شوند.

وی اظهار کرد: روایات به ما می گویند که اساس دین، حیا بوده و امروز دشمن همین موضوع را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام رضا دانشور ثانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این نشست گفت: قانون حجاب باید به شکلی نوشته شود که قابلیت اجرا داشته باشد، در حالی که در لایحه اخیر حدود حجاب و عفاف مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نمی تواند ضابط مناسبی از سوی قوه قضاییه برای اجرای این قانون باشد، ادامه داد: بی حجابی نمی تواند همزمان هم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دیدگاه تمام افراد صاحب نظر در تدوین لایحه عفاف و حجاب باید استفاده شود

قالیباف: دیدگاه تمام افراد صاحب نظر در تدوین لایحه عفاف و حجاب باید استفاده شود