مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-12سياسي

رییس ستاد انتخابات مازندران معرفی شد


طی حکمی از سوی استاندار مازندران، «روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی استاندار، به عنوان رییس ستاد انتخابات مازندران شد و همچنین اعضای ستاد نیز انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور، طی احکامی اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را منصوب کرد.

براساس حکم استاندار مازندران، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به تاکید حسینی پور، برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع همه مقدمات، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیند انتخابات از جمله وظایف و ماموریت های خطیری است که انتظار می رود با هماهنگی لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش نسبت به آن اهتمام شود.

وی در حکم رییس ستاد انتخابات مازندران، تاکید کرد که همه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ براساس احکام صادره، همچنین امید محبی به عنوان عضو و رییس کمیته پشتیبانی و مالی، اسماعیل مهرافزا، رییس هیئت بازرسی انتخابات، علی مراد مهدوی فر، رییس کمیته سیاسی امنیتی و انتظامی، مرتضی حسینی رییس کمیته حراست و استعلاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات مازندران معرفی شد

رییس ستاد انتخابات مازندران معرفی شد